måndag 18 november 2013

TOMTENYTT - GNOMENEWS

Efter en trevlig men blåsig helg i Målerås har några tomtar hittat nya hem. Jag hoppas att de kommer att sprida glädje hos sina nya vänner, och medverka till trivsel där de nu bor. Halva nöjet med att göra tomtar och stå på marknad är alla de leenden jag ser när besökarna tittar på mina tomtar.



Så här såg tomtarna ut när vi började ... några fann snart goda vänner som tog med dem till olika orter.


Anders har fått ett nytt hem i Alsterfors där han ska stå bredvid julgranen.


Hamrén ska bo i Orrefors.


Rasmus flyttar till Gelebo nära Agebo.


Mannfred har fått ett nytt hem i Högsby där han 
ska stå framme året runt.


Olsson ska bo i Nybro där han får grannar han känner:


Berisha bor i Nybro tillsammans med Per.

Per


Allbäck flyttar till Malmö, Sveriges vackraste stad.

Jag tackar alla kunder och hoppas att mina tomtar kommer att sprida glädje i era hem. Några tomtar finns kvar till helgens marknad i Kläckeberga, nytt inlägg kommer innan helgen. Har ni inget för er så besök Kläckeberga Lantcafé lördag och söndag då det är julmarknad med mycket god mat mellan 13-18.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar